2016. június 15., szerda

B. N. Toler: Lélekvesztők

Fülszöveg:
Hat évvel ezelőtt egy tragikus baleset megváltoztatta az életem. Örökre. 
Charlotte a nevem, de általában Charnak hívnak. És van egy különleges képességem: tudok a holtakkal beszélni. 
Látom azokat a lelkeket, akik nem tudnak átkelni, mert valamilyen elvarratlan szál még itt tartja őket. Fáradhatatlanul segítettem nekik, de ennek az volt az ára, hogy feladtam a saját életem. Végül pénz, otthon és remény nélkül már csak egy megoldást találtam. 
De abban a pillanatban, ahogy a halálba ugrottam volna, Ike McDermott megmentett. Ez a jóképű katona megmosolyogtat és felvidít mindenkit. Kedves és gyengéd. 
És nem él. 
Megállapodást kötöttünk. Segít nekem otthont és munkát találni, ha én is segítek neki. Az ő lezáratlan ügye az ikertestvére. George szétesett Ike halála óta, aki addig nem bír békében átkelni, amíg a bátyja élete egyenesbe nem kerül. 
Amikor beleegyeztem az alkuba, fogalmam sem volt, hogy bele fogok szeretni mindkettejükbe. Márpedig azzal, ha megmentem George-ot, el kell engednem Ike-ot. 
De hogyan mondhatnék le a szívem feléről?


Vélemény:


Megérint, magával ragad, elsöpör!!!! Mosolyogsz és sírsz egyszerre.

Először is köszönetet mondok a kiadónak és a fordítónak, hogy elhozta nekünk magyar olvasóknak ezt a csodát.
Ebben a könyvben elsősorban a borító fogott meg, majd a cím, és végül a fülszöveg.
Nem titok rólam, hogy imádom a természet feletti, a fantasy, és a sci-fi történeteket. Mindent ami elrugaszkodik a valóságtól. Olvasás közben viszont mégsem ez volt ami megragadott a sorok között.
Ne riasszon el senkit, hogy egy halottlátóról szól a könyv, még akkor sem ha nem rajong a stílusért.
Sikerült úgy megalkotni ezt az írónőnek, hogy belesüllyed az olvasó, és a külvilág megszűnik létezni.
Az első felét szinte végig mosolyogtam a hihetetlen humor kavalkádtól, még akkor is ha kicsit trágár. Minden egyes szó ott volt ahol lennie kellett. A második felét pedig végig pityeregtem, egy csomag zsebkendő kárára.

Charlotte az első pillanattól egy szerethető karakter. Már akkor érezni a fájdalmát , mikor még nincsenek részletek, hogy miért is ilyen elkeseredett. Találkozik Ike-val aki egy szellem, és visszalép az öngyilkosság kapujából, hogy segíthessen neki, és ezzel magának is. 
Ike ikertestvére George elindult a leejtőn lefelé fivére halála miatt. Charlotte kapja a megtisztelő feladatot, hogy kikaparj a sárból, és visszahozza az életbe. Nem sejtve, hogy ezzel ő is boldog életet kaphat.
Ike & Geoge
A szerelem benne háromszög és még sem az. Mert hát egy szellembe beleszeretni, nem egy főnyeremény, főleg ha másik akibe beleszerettél az ikertestvére.

Idézet:


 "Nehéz megmagyarázni, miért tűnik annyira szépnek a szemében tükröződő fájdalom. Úgy néz ki, mint egy vad teremtmény, egy olyan lény, aminek szabadon kellene kóborolni, de valahogyan mégis csapdába esett."


Csillag:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése