2016. június 12., vasárnap

Wendy Higgins: Angyali győzelem (Angyali gonosz 3.)

Fülszöveg:
Eljött az idő a leszámolásra. A jóslat hamarosan beteljesedik, és bár egyre több szövetségese akad Annáéknak, de a fenyegetés is nő. A hercegek minden eszközt bevetnek, hogy megállítsák a lázadó óriásokat. Nem kímélve senkit és semmit, főképp nem saját gyermekeiket. És ahogy minden háború, ez is komoly áldozatokkal jár. 
A helyzet egyre kiélezettebb, a nyugtalanság és a félelem lassan mindenkit felőröl. Miközben Anna menteni próbálja szeretteit, maga válik a fő célponttá. Minden percről percre változik körülötte, és senkiben sem bízhat. Mikor a Bujaság hercege ellene küldi szerelmét, Kaidan Rowe-t, el kell döntenie, mennyit kockáztat. 
Ahogy az utolsó óra közeledik, úgy nő a feszültség. Anna egyre nagyobb kockázatot vállal, de ezzel a küldetés sikerét is veszélybe sodorja. Egyedül óriásbarátaira számíthat, de vajon elég lesz-e ez a 

maroknyi csapat, hogy a végső ütközetben győzelmet                                                                           arasson? 
A sorozat legérzékibb és legpörgősebb kötete újra összegyűjti az óriásokat, hogy kivívják szabadságukat.

Vélemény:


Ismét itt megújult erővel.
Sajna már elég régen olvastam az első két könyvet, de arra pontosan emlékszem, hogy nagyon szerettem minkét részét. A karaktereket és a történetet egyaránt.
Tehát röviden az első két kötet története. Anna egy átlagos tinilánynak hiszi magát, persze csak attól eltekintve, hogy látja az emberek auráját. Ebből képes megállapítani, hogy éppen milyen érzelmek kavarognak az adott személynél. Megismerkedik Kaidan Rowe-val.(hozzátenném, hogy álom pasi) Ennek köszönhetően megtudja szép lassan az igazságot. Ő a pokol egyik hercegének és egy angyalnak a lánya. Nefilim vagy Óriás kinek mi tetszik. A rendeltetése, hogy megtisztítsa a földet a pokol hercegeitől.
Annáék végre elérkeznek ahhoz a ponthoz, hogy megszabadítsák a földet. Igen fordulatos és eseménydús na meg cikázós történet volt már az első kettő is de ez aztán......
A szerelmes párocskánk tehát együtt van végre, és minden idilli is lenne, ha nem lenne egy monumentális feladatuk. Szerencsére sok nefilim barátjuk mellettük áll és segíti őket, és vannak olyanok is akik akadályozzák. 
Kedvenc szereplőm még mindig Kaidan aki remek humorral és igazi rosszfiú stílussal van megáldva. Pedig valójában egy érző lény, még akkor is, ha démon vér folyik az ereiben. Anna igazán kedvelhető karakter,csak kicsit egyszerű, szerintem a többiek segítsége nélkül kb. már halott lenne. Az ikerlányok még mindig elbűvölőek és igazán karakán személyiségük van.
Mindenestere én bátran ajánlom bárkinek ezt a sorozatot. Egyszerű, szorakoztató, érzelmes, és sokszor csal mosolyt az olvasó arcára, de a könnyeket sem felejti el.


Idézet:
"Mintha nem tudta volna. Kaidan Rowe minden volt csak ártatlan nem. Pontosan tudtában volt vonzerejének.Mögötte az éjjeliszekrényen megszólalt a telefonja. - Egy pillanat aranyom. Megpördült a székén, és amikor felállt, kőkemény pucér fenekében gyönyörködhettem. Halkan felsikoltottam, majd kuncogni kezdtem, és eltakartam a szemem.Blake az - mondta. - Te tényleg tök pucér vagy! - horkantam fel. - Hiszen mondtam, nem igaz...? Helló, haver, mizújs...?"

Csillag:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése