2016. január 24., vasárnap

Abbi Glines: A végzetem (Existence 1.)

Fülszöveg:

Mi történik, ha az ember nyomában van a Halál? Persze, hogy beleszeret. 
Pagan Moore nem csapja be a Halált, hanem beleszeret. 
A tizenhét éves Pagan egész életében szellemeket látott. Tudja, hogy azok az idegenek, a falon át közlekednek, mások számára láthatatlanok. Ezért úgy éli a mindennapjait, hogy nem vesz tudomást a bolyongó lelkekről. Ha nem adja a tudtukra, hogy látja őket, akkor eltűnnek. Ez csak addig működik, míg ki nem száll az autójából a tanév első napján, és meg nem pillant egy hihetetlenül szexis fickót a piknikes asztalnál álldogálni, aki őt bámulja szórakozott vigyorral az arcán. Az egyetlen probléma csupán az, hogy tudja: a srác halott. Nemcsak, hogy nem akar eltűnni, amikor úgy tesz, mintha nem látná, de olyan dolgot csinál, amit a többiek sohasem. Megszólítja. Pagant teljesen elbűvöli a szellem. Amit még nem tud, hogy elérkezett az idő, hogy meghaljon, és az az átkozottul helyes szellem, akibe beleszeretett, az nem csupán egy szellem. 
Ő a Halál és készül megszegni a törvényt miatta.

Vélemény:

Mielőtt elolvastam ezt a könyvet, sok kritikát megnéztem róla. Kapott hideget-meleget. De sok negatívumot írtak róla. Mégis úgy döntöttem, hogy a kezembe veszem. Nem bántam meg!

A fülszövege elég sokat elárul a könyvről. 
Pagan a szellemlátó lány, aki iskolai eredményeit tekintve, elég okos, mégis a saját probléma megoldásán van még mit fejlesztenie. Elég elveszettnek érzi magát folyamatosan. Aztán felbukkan egy szellem aki beszél hozzá, és nagyon magával ragadó a külseje és a személyisége egyaránt.
Dank a beszélő szellemünk aki.....  Háááááááát mit is mondjak? Szaladgálhatna belőle egy jó pár az utcán. Remek külső, és tökéletes belső. Őszintén van olyan nő ezen a földön aki ne vágyna egy ilyen pasira. Mi nők mindig is vonzódtunk a rossz fiúkhoz, akik ráadásul lélegzet elállító külsővel rendelkeznek.
A szerelmi háromszögünk utolsó személye Leif. Bár az iskola sztárja, és mint kiderül elég kedves is, akkor sem tudott igazán megragadni. Kedvelhető, de mégis- Hogy lehet valaki ennyire tökéletes?- ne már.

Amit előre elmondanék. Nekem az eredeti borító jobban tetszett.
Az én véleményem eltér másokétól. Lehet én vagyok túl egyszerű.
De számomra igazi kedvenc lett. Olvasás közben ott lappangtak bennem az érzések amelyeket Pagan, vagy Dank átélt. A torkom elszorult, a könnyem kicsordult, szorító érzés a mellkasomban, és pillangók is repkedtek néha. Az írónő varázslatosan tudta az érzelmeket elénk tárni. Bár gyorsan kiolvasható, mert nem túl hosszú. Sajnos.
Önmagában a történetre nem mondanám, hogy bonyolult. De nincs is rá szükség. Hisz ez nem egy krimi. Bár nincs kizárva, hogy a folytatásban kicsit kuszálódnak a dolgok.
Most komolyan az Alkonyat könyvek fel voltak magasztalva. Senki nem talált bennük hibát. Pedig a karakterek itt is hasonlóak, és szinte ugyanazokkal a gondokkal küzdenek. Csak a köntös más.
Bátran ajánlom ezt a könyvet bárkinek.
Egyszerű, kellemes, és magával ragadó!
Nagyon várom a folytatást!!!!!!!

Idézet:

"Azt szeretnéd, ami nem lehet a tiéd, látom a szemeden.
A fájdalom, mely betölti éjszakáid, az én hazugságaim tengere.
Kinyitottam neked az ajtót, hogy menj el, szaladj!
Hidd el, jobb lesz így, habár szeretném, hogy maradj.
Törvényt szegtem, a helyes útról letértem, de tudom, miattad megérte.
Kérlek, engedj mennem, mielőtt még túl késő nem lesz, s a szerelem gyűlöletbe nem vész."
Csillag:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése