2016. január 27., szerda

Jennifer L. Armentrout: Shadows – Árnyak (Luxen 0,5)

Fülszöveg:

Dawson Black mindenre számított, csak Bethany Williamsre nem. Egy luxen, vagyis egy földre szállt idegen számára a földi lányok, nos…, érdekesek. De mivel a luxeneknek titokban kell tartaniuk valódi kilétüket, őrültség lenne beleszeretni az egyikbe. 
Veszedelmes. Kísértő. Tilos.. 
Bethany nem tagadhatja le a közte és Dawson közt azonnal létrejött kapcsolatot. És bár nincs szüksége a szerelem bonyodalmaira, mégsem tud távol maradni tőle. Valahányszor összenéznek, Bethany beleszédül. 
Elbűvölte. Vonzza. Szereti. 
Dawson titka megváltoztatja Bethany életét… és veszélybe is sodorja a lányt. De még Dawson sem tehet kockára mindent egyetlen emberlányért. A sors azonban elkerülhetetlen… akárcsak a szerelem.



Vélemény:

Oké. Azt hiszem pocsolyává folytam!!!!!

Dawson-t eddig is ismertük, de nem ennyire. Kicsit félve indultam neki a könyvnek, mert Daemon engem is elbűvölt, de kíváncsi voltam az ikertestvér történetére. Én eddig nem nagyon kedveltem. Tudom, hogy sok mindenen ment keresztül a védelmisek miatt, de akkor sem tartottam olyan nagy számnak. De most megismerhettük egy másik arcát. Azt amelyik a még a megtörése előtt volt. Egyszerűen káprázatos egyéniséggel lett felruházva. Kedves, mosolygós, aggódó és nyílt szívű. Persze azt, hogy pazarul néz ki, eddig is tudtuk. Hiszen tökéletes mása Daemon-nak. 
Természetesen Daemon-t nálam még mindig nem tudták lekörözni. Az ő rosszfiú imázsát nehéz legyőzni.
Bethany-ról, nagyon keveset tudhatunk meg ideáig. Nem láttunk mást belőle csak egy összetört, romokban heverő lányt. Végre bebizonyította, hogy ő is egy normális ember volt valamikor. Nagyon megkedveltem a könyv olvasásakor. Sugárzó és pozitív személyiséggel rendelkezik, ami elég erősen kihat az olvasóra.


Egyszerűen imádtam, hogy újra a Black család részévé válhattam, és ott voltam a mindennapjaikban. Élveztem, hogy végre jobban megismerhettem a történet előzményeit. A Black humor ismét megelevenedett, és legyünk őszinték. Volt valaki aki nem nevetett, vagy legalább mosolygott a történet olvasása közben? A párom, néha elég bután nézett rám, hogy vigyorgok az orom alatt. 
És végül hadd mondjam el, hogy igazi büszkeséggel tölt el, hogy a borítón szereplő Pepe Tóth egy magyar, aki nagyon sokra vitte.
Nagyon-nagyon ajánlom mindenkinek. Természetesen annak is aki még egy Luxen regényt sem olvasott.


Idézet:

"A lány melegbarna pillantása találkozott az övével, Aztán a vállára csúszott, végül a lány pislantott néhányat, mintha elködösült volna előtte a látvány. Sokszor történt meg ugyanez, amikor az emberek először látták őt és Daemont együtt. Elvégre egyformák voltak. Fekete hullámos haj, úszóbajnok testalkat - alig maradtak két méter alatt. Az arcuk is ugyanaz volt: széles járomcsontok, telt ajkak, különleges csillogó, fényes zöld szemek. A többi luxent leszámítva senki sem tudta megkülönböztetni őket egymástól, és ezt mindketten ki is használták az előnyükre."
Csillag:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése