2016. július 18., hétfő

Könyvelőzetes 1.

Gyöngyszemre akadtam.
Ilyenkor őszintén sajnálom, hogy nem tudok angolul.

K. C. Hilton: My Name is Rapunzel

Rengeteg mesét dolgoztak már át modernebb, vagy éppen más korban, és egy kicsit más megközelítésben. Jó néhányat közülük magam is olvastam. Ez mégis valamiért nagyon megragadott.
Nagyon remélem, hogy valamelyik kiadónknak megakad a szeme rajta, és olvashatjuk magyarul is.


" A mesémet elmondják újra és újra, és már halottam mindegyiket.
  Kivéve a hajamról, alig ismerek rá a siralmas ábrázolásokra.
  Gyerekeknek készített szórakoztató és nevettető változatok...
  de a gyerekek nem nevettek volna ha ismernék a valódi történetet.
  Ez nem az ő hibájuk. 
  Nem tették ismerté a valóságot.
  Senki sem.
  A nevem Rapunzel.
  El fogom mesélni a történetem.
  Elmondom az igazat. "

Bár nem tudok angolul azért megpróbáltam lefordítani.
Kérlek a hibákat nézzétek el nekem.

Ne feledjétek a Nyereményjáték még mindig fut!!!!

     




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése