2016. július 3., vasárnap

Julie Kagawa: The Iron Queen – Vaskirálynő (Vastündérek 3.)

Fülszöveg:
A nevem Meghan Chase.
Azt hittem, vége. Vége a tündérekkel töltött időnek, annak, hogy lehetetlen döntéseket kell hoznom, fel kell áldoznom a szeretteimet. Azonban most vihar közeleg – egy seregnyi vastündér, akik minden tiltakozásom ellenére visszarángatnak magukkal. Eltépnek a kitaszított hercegtől, aki megesküdött, hogy mellettem marad, és egy olyan háború mélyére hajítanak, amelyet aligha élhet túl bárki is.
Nincs visszaút.





Vélemény:
Azt hiszem a három könyv közül ez lett a kedvencem. Izgalmas, fordulatos és humorban sem volt hiány. A humorban ismét  Puck és Kacor jeleskedett, de besegített nekik egy új jövevény is. Egy bosszantó gremlin, Beretva. Egy újabb kedvenc.
Sajnos a száműzöttek királynője, nem szerepelt olyan sokat mint vártam, de még mindig bízom benne, hogy nem utoljára hallunk róla. 
Meghan-nal kapcsolatban kicsit úgy éreztem, hogy visszasüllyedt az első szintre. Összerakni a dolgokat csak akkor tudta, ha a szájába rágták, vagy pedig már az orra előtt volt. Akkor a fejéhez csapott. " Hát persze hogy így van!!!!" Ennél kicsit többet vártam tőle. 
Ash megmaradt annak aki volt. Nem sokat fejlődik. Ő szomorú herceg. Az érzelmei, és a hozzáállása nagyon tetszik, de mostmár alakulhatna is kicsit. 
Puck mint mindig most is remekelt szerintem. Nem tagadja meg önmagát senkiért és semmiért. Ami nagyon is jó.
Mindettől eltekintve a történet nagyon tetszett. Szégyen ide vagy oda. Én a végét megkönnyeztem. Történetileg vitt mindent az eddig megjelent kötetekből. Ezért is. Na meg azért is várom a következő részt, mert az Ash szemszögéből lesz olvasható.
Röviden: Ash útra kel Puck-val és Kacorral, hogy megoldást találjon a problémájára. Együtt lenni Meghan-val, csak ez lebeg a szeme előtt. Ezért megoldást kell keresni a vas problémára.
Izgatottan várom!!!!
Elvileg 2017 tavaszáig megjelenik. Bízzunk a legjobbakban.

Idézet:
 SPOILER
" Puck keze kivágódott, az egyik hatalmas fülénél fogva elkapta Beretvát, majd kinyújtott karral tartotta magától minél távolabb. A gremlin tekeregve sziszegett, szikrákat köpködve átkozódott, de nem Pucknak, hanem Kacornak címezte a fenyegetéseket.
 - Rossz cica! - nyikorogta, és kivicsorította a fogait. Kacor ásítva elfordult, és nekiállt kifésülni a farkát. - Gonosz, gonosz, lopakodó cica! Leharapom a fejed, amíg alszol, le én! Az ujjaidnál fogva akasztalak fel, és alád gyújtok! Égj, Égj!
 - Izé, hercegnő - vágott közbe Puck, aki a szikrazápor közepette markolta a csapkodó, karmolászó gremlint -, ezt én annyira nem élvezem ám. Lerakhatom, vagy szóljak Kacornak, hogy csapja le újra? "

Csillag:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése