2016. július 14., csütörtök

The Ultimate Book tag

Ismét hoztam nektek egy Book Tag-et.




1. Nem szoktál "tengeri beteg" lenni a kocsiban való olvasástól?

Nem. Minden évben van több alkalom is amikor 8-9 órányi kocsiút van előttem. Ennyi időn keresztül folyamatosan csevegni szinte lehetetlen. Arról nem beszélve ha már sokadszor járod meg akkor már nem dob fel annyira. Tehát ilyenkor előfordul, hogy 5-6 órát is olvasok egyhuzamban.


2. Melyik író stílusa tetszik a legjobban, és miért?

Sok írót fel lehetne sorolni itt, és miértet is. De akit igazán kiemelnék az talán Abbi Glines. Eleinte féltem a könyveitől, mert sokan le torkolják az írásait. Nekem viszont igazán meg tudja érinteni a lelkemet.


3. Harry Potter vagy Alkonyat?

Harry Potter! 
Olvastam és szeretem az Alkonyat könyveket is, de időközben rájöttem, hogy vannak sokkal jobb művek is a témában.


4. Van könyves táskád?

Nincs. Hátizsákom van. Abban sok könyv elfér.


5. Meg szoktad szagolni a könyveket?

Mindig. Imádom az új és a régi könyvek illatát is.


6. Melyik könyved imádtad, miközben olvastad, de aztán rájöttél, hogy mégsem annyira jó?

Lauren DeStefano: Hervadás  Nagyon vártam, hogy olvashassam. Akkor nagyon is tetszett. Most visszagondolva. Háááááát......??????


7. Vannak vicces könyves történeteid gyermekkorodból?

Nincsenek. Gyerekkoromban igencsak elkerült az olvasás szeretete.


8. Melyik a legvékonyabb könyv a polcodon?


J. L. Armentrout: Shadows-Árnyak









9. Melyik a legvastagabb könyv a polcodon?

Soman ChainaniJók és Rosszak Iskolája 

 10. Olyan jól írsz, ahogyan olvasol?
Biztos, hogy nem.

11. Mikor kezdtél el olvasni?
Régen is olvastam, de csak néha ha valami nagyon felkeltette az érdeklődésem. De rendszeresen talán 2010 óta.



12. Melyik a kedvenc tantárgyad az iskolában?
Már nem járok suliba.

13. Képzeld el, hogy kapsz egy könyvet ajándékba - de utálod. Mit teszel?
Kicsi és nem túl gazdag könyvtárunk szokta megkapni tőlem ezeket a könyveket.

14. Melyek az Éhezők viadalához és Harry Potterhez hasonló könyvek?
Az éhezők viadala feeling nekem  Veronica Roth: A beavatott című könyvénél jött elő a legjobban.
Harry Potterhez talán az Mindee Arnett: Akkordél akadémia sorozatát tudnám hasonlítani.

15. Milyen rossz szokásod van, miközben blogolsz?
Túl sokat agyalok közben. Vajon ez így jó lesz, vagy valahogy másképp kéne csinálnom?

16. Vámpírok vagy tündérek?
Tündérek.

17. Alakváltók vagy angyalok?
Angyalok

18. Szellemek vagy vérfarkasok?
Vérfarkasok

19. Zombik vagy vámpírok?
Vámpírok

20. Szerelmi háromszög vagy tiltott szerelem?
Talán inkább a háromszög.

21. Teljesen romantikus könyvek vagy akciódús könyvek romantikus szállal?
Mindenféleképp legyen benne valami akció, ha lehet. Mikor egy könyv csak a sóvárgásról szól, az elég unalmas tud lenni.

Kihívott nincs. De vihetitek bátran ha teszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése