2016. július 19., kedd

Penelope Douglas: Szívatás (Fall Away 1.)

Eddig WOW kiadós könyvben nem csalódtam. Igaz ez még csak a második, de ez is a reálok közé tartozik. Nem jellemző, hogy ilyet olvassak. Mégis azt mondom, hogy imádtam!!!
Ha szereted a középiskolában játszódó, szomszéd srácos storykat akkor ez a te könyved. Ha pedig nem, még akkor is érdemes megpróbálkoznod vele.

Fülszöveg:
Végre magyarul is olvasható Penelope Douglas nagysikerű sorozata, a Fall Away!
A nevem Tate. Valamikor ő is így hívott. Most viszont szóba sem áll velem. De békén sem hagy.
Régen a legjobb barátom volt. Aztán egyszer csak ellenem fordult. Mindennap megkeserítette az életemet. Elérte, hogy megalázzanak, kirekesszenek, pletykáljanak rólam. A szívatásai egyre kegyetlenebbé váltak, szinte belebetegedtem abba, hogy folyamatosan meneküljek előle. Még Franciaországba is elmentem egy évre csak azért, hogy elkerüljem.
De mostanra elegem lett a rejtőzködésből. Talán ő nem változott meg, de én igen. Itt az ideje, hogy felvegyem vele a harcot, és visszavágjak neki.
Többé nem hagyom, hogy terrorizáljon.
Harc, titkok, múlt és jelen. De mit hoz a jövő? Hova vezet Tate és Jared szenvedélyes kötéltánca? Minderre választ ad a sorozat első kötete.

Vélemény:
Először is a borító eszméletlen. Amikor először megláttam, már akkor tudtam, hogy nekem ez kell. Nagyon keveset mond el a történetről. Aki elolvassa, az fogja tudni, hogy miért éppen egy fa van rajta. Az első pár fejezet nem mondanám, hogy nagyon belevitt az olvasás mámorába. Aztán ahogy haladtam a történettel egyre kevésbé tudtam letenni. Sőt szinte semennyire. 
Tate-t eleinte nem nagyon tudtam sajnálni és nem is kötődtem hozzá igazán. Persze kedveltem, de mégis hiányzott belőle valami. Amikor kezdett kibújni a szög a zsákból Jared-del kapcsolatban, onnantól már valahogy főhősnőnk is kezdett szimpatikusabbá válni. A szívatások amiket viszont el kellet viselnie... hát le a kalappal előtte.
Jared
Biztos sokan nem értenek egyet velem, de Jared az első pillanattól megfogott. Szinte éreztem, hogy egy álarcot viselő jó lelkű gyerek ő, és nagyon érdekes dolgok bújnak meg a háttérben. A belső huza-vonája amit megélt simán kiemelte őt a tömegből. Mindig is vonzódtam a hozzá hasonló karakterekhez. A farkas bőrbe bújt bárány valamiért mindig is kedvenc nálam. Persze voltak durva húzásai, de minden ilyen szereplőnek vannak. A gyerekkori múlt a történetben, és ezeknek az emlékeknek a felidézése, vitték a pálmát.

"A tegnap örökké tart. A holnap soha nem jön el. Nélküled."
Az adok-kapok jeleneteken nagyon jót nevettem. Ugye hogy nem kell annyira félteni egy okos, eszes és erős csajt. Szegény Madoc-ot (Jared barátja) néha rendesen sajnáltam. Az egyetlen negatívumként talán Tate barátnőjének K. C.-nek egy-egy megvillanását mondhatnám, de belefért. Annyira nem hozott ki a sodromból, hogy bosszankodjak miatta.
Moly

Nem mondom, hogy nem volt kiszámítható, de nagyon élveztem. Várom, hogy kezembe vehessem Jared szemszögéből a történetet.





Idézet:
" -Baszódj meg! - csattantam fel, és faképnél akartam hagyni. Majd akkor fog fölém kerekedni, ha befagy a pokol! Azt akarta, hogy egyetlen éjszaka alatt megbocsássam neki az évekig tartó szégyenkezést és boldogtalanságot, aztán volt képe azt feltételezni, hogy törődöm vele. Az hitte, sértetlenül megúszhatja az egészet.   
Mekkora kolosszális faszkalap! "

Csillag:



Könyvjelzőt nyerhetsz itt.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése